Časté otázky
Kontakty nájdeš TU. Detailný rozpis nájdeš TU. Nie, nie je možné ich kombinovať. Vždy je možné využiť iba jeden vybraný kód. Ouuu, to nás veľmi mrzí! Urobíme maximum, čo bude v našich silách! V tomto prípade je nutné kontaktovať našu zákaznícku podporu, aby sme vyriešili tento problém čo najrýchlejšie to bude možné. Alebo môžeš postupovať podľa pokynov v obchodných podmienkach. Stav svojej objednávky môžeš sledovať po registrácii na svojom profile alebo sa obráť na našu zákaznícku podporu pre viac detailov. Zároveň Ťa o stave objednávky budeme pravidelne informovať. Po registrácii získaš na našom e-shope mnoho výhod! Pre viac informácií a detailov klikni TU. V tomto prípade je nutné kontaktovať našu zákaznícku podporu, aby sme všetko spoločne vyriešili čo najrýchlejšie to bude možné. Budeme sa snažiť vyjsť maximálne v ústrety. Zákaznická podpora / Kontakty
Poštovné, doprava ZDARMA a doba dodania.
Čo znamenajú šedé symboly pri produktoch?
= bez lepku
= bio
= raw
= vegan
Je možné kombinovať zľavové / promo kódy?
Prišiel mi poškodený tovar, čo mám robiť?
Ako sa môžem dozvedieť aktuálny stav mojej objednávky?
Prečo by som sa mal zaregistrovať na vašom e-shope?
Ako môžem zrušiť alebo zmeniť objednávku?