TIE NAJVÄČŠIE ZĽAVY - DO 29.11. - AŽ 25%! NEMOŽNO UPLATNIŤ ZĽAVOVÉ KÓDY. Doručenie do Mikuláša garantujeme pre všetky objednávky, ktoré obdržíme do 29.11.

Časté otázky

 

Zákaznická podpora / Kontakty

Kontakty nájdeš TU.

Poštovné, doprava ZDARMA a doba dodania.

Detailný rozpis nájdeš TU.

Čo znamenajú šedé symboly pri produktoch?

bez-lepku = bez lepku

bio = bio

raw = raw

vegan = vegan

Je možné kombinovať zľavové / promo kódy?

Nie, nie je možné ich kombinovať. Vždy je možné využiť iba jeden vybraný kód.

Prišiel mi poškodený tovar, čo mám robiť?

Ouuu, to nás veľmi mrzí! Urobíme maximum, čo bude v našich silách! V tomto prípade je nutné kontaktovať našu zákaznícku podporu, aby sme vyriešili tento problém čo najrýchlejšie to bude možné. Alebo môžeš postupovať podľa pokynov v obchodných podmienkach.

Ako sa môžem dozvedieť aktuálny stav mojej objednávky?

Stav svojej objednávky môžeš sledovať po registrácii na svojom profile alebo sa obráť na našu zákaznícku podporu pre viac detailov. Zároveň Ťa o stave objednávky budeme pravidelne informovať.

Prečo by som sa mal zaregistrovať na vašom e-shope?

Po registrácii získaš na našom e-shope mnoho výhod! Pre viac informácií a detailov klikni TU.

Ako môžem zrušiť alebo zmeniť objednávku?

V tomto prípade je nutné kontaktovať našu zákaznícku podporu, aby sme všetko spoločne vyriešili čo najrýchlejšie to bude možné. Budeme sa snažiť vyjsť maximálne v ústrety.