Časté otázky
Kontakty nájdeš TU. Detailný rozpis nájdeš TU. = bez lepku = bio = raw = vegan Nie, nie je možné ich kombinovať. Vždy je možné využiť iba jeden vybraný kód. Ouuu, to nás veľmi mrzí! Urobíme maximum, čo bude v našich silách! V tomto prípade je nutné kontaktovať našu zákaznícku podporu, aby sme vyriešili tento problém čo najrýchlejšie to bude možné. Alebo môžeš postupovať podľa pokynov v obchodných podmienkach. Stav svojej objednávky môžeš sledovať po registrácii na svojom profile alebo sa obráť na našu zákaznícku podporu pre viac detailov. Zároveň Ťa o stave objednávky budeme pravidelne informovať. Po registrácii získaš na našom e-shope mnoho výhod! Pre viac informácií a detailov klikni TU. V tomto prípade je nutné kontaktovať našu zákaznícku podporu, aby sme všetko spoločne vyriešili čo najrýchlejšie to bude možné. Budeme sa snažiť vyjsť maximálne v ústrety. Zákaznická podpora / Kontakty
Poštovné, doprava ZDARMA a doba dodania.
Čo znamenajú šedé symboly pri produktoch?
Je možné kombinovať zľavové / promo kódy?
Prišiel mi poškodený tovar, čo mám robiť?
Ako sa môžem dozvedieť aktuálny stav mojej objednávky?
Prečo by som sa mal zaregistrovať na vašom e-shope?
Ako môžem zrušiť alebo zmeniť objednávku?