Doručenie zásielky môže trvať málinko dlhšie ako obvykle. Čoskoro však doručovaciu stratu anulujeme! Robíme maximum, čo je v našich silách. Ďakujeme za pochopenie, dôveru a strpenie. -:)

Časté otázky

1) Zákaznícka podpora


2) Doprava, platba a doručenie

  • informácie nájdete: TU


3) Reklamácia / vrátenie tovaru

  • informácie nájdete: TU


4) Je možné kombinovať zľavové kódy?

  • nie, nie je to možné. Zľavy nie je možné sčítať.


5) Ako sa môžem dozvedieť aktuálny stav svojej objednávky?

  • vľavo dole kliknite na šedú bublinku. Otvorí sa Vám MámeChuť samoobsluha, kde si sami môžete vyriešiť mnoho vecí. (bublinka vľavo dole).


6) Ako sa môžem dozvedieť viac informácií o produkte?

  • vľavo dole kliknite na šedú bublinku. Otvorí sa Vám MámeChuť samoobsluha, kde si sami môžete vyriešiť mnoho vecí. (bublinka vľavo dole).


7) Je možná veľkoobchodná spolupráca?

  • áno. Informácie nájdete: TU